vrijdag 25 november 2011

De Beste Schuilplaats...!

Lieve allemaal,


Ik dacht, laat ik eens iets anders posten dan een heel lang verhaal.
Daarom hier een berichtje met een gedichtje.

I am so weary
I have no strength.
I wish I can fly
out of this world

of painful things.

I ask the Lord
to give me strength
Shall it be?
Please Lord Jesus
give it to me.

Then the Lord says:
My child, fear not
I am with you
and I am your God.

I have chosen you
I haven’t cast you away
Yes, I wil help you
I don’t leave you, I stay.


Soms denk je dat God je niet helpt. Dat Hij niet naar je omkijkt. Op zo'n moment lijkt alles verkeert te gaan en staat je leven ontzettend op z'n kop!

Maar...zoals ik er al vaak ben achter gekomen sta ik er absoluut niet alleen voor; hoe ik me ook voel!

 God is bij me. Aan Hem hou ik mij vast.

Hij is mijn Schuilplaats en bij Hem zal ik elke seconden van mijn leven schuilen.


Jullie ook? I hope!

 Liefs, Ine-Maartje

7 opmerkingen:

  1. Amen! ine ...inderdaad de heer is onze schuilplaats..waar kan ik naartoe ? dan bij jesus..bedankt voor het delen..ik hou zoveel om met cristenen te delen is makkelijker want we hebben de zelfde hoop jesus...ik wens je een warme en gezegende weekend...loves soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really enjoyed reading the posts on your blog. I would like to invite you to come on over to my blog and check it out. God bless, Lloyd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi gedicht Ine Maartje, en zo waar. We voelen het misschien niet altijd, maar we weten het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig, al die mooie reacties! Dankjulliewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, zo is het precies! Hij is de enige stabiele 'Factor' die hier op aarde is. Mooi dat juist Hij de touwtjes in handen heeft!
    Kost me wel moeite hoor, zo'n engelstalig gedicht...

    BeantwoordenVerwijderen