vrijdag 18 november 2011

He Will Carry You


Lieve mensen,

Wat er ook gebeurt: God heeft altijd een antwoord.
God is er om je te beschermen, om je kracht te geven, moed... en om je de juiste weg te wijzen in je leven.
Ik vond dit een heel bemoedigende liedje, dat God mij altijd zal dragen.
Wat voor moeilijke dingen er ook in mijn leven gebeuren: God is bij me, ik heb geen kwaad te vrezen, want God is met mij.

Ik hoop dat jullie allemaal ook weten dat de Heere Jezus je Redder en je Schuilplaats is.
Dat wens ik jullie allemaal toe.

Liefs, Ine-Maartje


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie,bemoedigende video! Heel erg leuk ook, die plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi lied Ine, dat is zeker de moeite waard om met elkaar te delen. Dank je wel, fijn weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen