zaterdag 12 november 2011

Alsof ik in de tropen ben...

...Lieve allemaal...

Het is ijzig koud in Nederland. Het is hefst. Alle bladeren kleuren mooi, en vallen af. De lucht is grijs en maar af en toe breekt de zon door.
Soms verlang ik dan naar een heerlijk warm land, met een mooi strand, helder water, palmbomen en heerlijke geurende bloemen.


Maar hier hebben we dat nu even niet, en kan het mischien nog wel stromachtig worden, en wie weet nog wel een Witte-Kerst. Elk Seisoen heeft wel weer wat moois!

...Toch, kan ik me een beetje in de warme Tropen wanen...door mijn heerlijke: Douchgel, Body Lotion en Body-scrup die ik gevonden hebben bij één van de leukste winkels hier in Nederland: De Kruitvat!


Hier een plaatje van de lekkerste geurtjes die ik heb!

Ik kan je verzekeren... het is gemaakt van natuurlijke stoffen, fruit, bloemen en nog eens veel en veel meer. Daarom ruikt het waarschijnlijk zo heerlijk en werkt het ontspannend! Het is dan alsof ik in de Tropen ben.


De lotion heb ik al uitgeprobeert, de rest moet ik nog doen. Ik ben benieuwd.


Deze is ook bij de Kruitvak: Parfum van het merk: Puma.

Het ruikt fantastisch, net zoals al de lotion die ik heb gekocht, terwijl ze niet eens van het zelfde merk zijn.

Soms moet ik wennen aan elk Seisoen dat komt en gaat. Dan merk ik, dat ik verlang naar de Lente, maar als het Lente is verlang ik naar de zomer...en soms, als het Zomer is en het is zo verschrikkelijk warm en klam: dan verlang ik zelfs naar de Winter.

Nou...het is een beetje een ander soort Blog dan jullie misschien van mij gewend zijn, maar ik had gewoon even de zin erin om zoiets ook met jullie te delen.

Nou, nog één Parfum-spuit: en mijn Blogje is weer uit!

Liefs, Ine-Maartje

3 opmerkingen:

  1. ik hou ook van dit soort geurtjes ik heb eigelijk ook de puma merk... hier in arnhem is het ook koud..daarom blijft ik liever binnen..hoop dat je een leuk weekend tegemoet..groetjes uit arnhem..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van puma! Leuke blog over dingen die het leven mooi maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreemd misschien, maar ik ben een echt wintermens. Ik hoop nu al op een stevig pak sneeuw en geniet van schaatsen en van kou. Maar ik kleed me wel lekker warm aan hoor..:-)
    En na een wintertje als vorig jaar vind ik de lente ook weer heerlijk. Daar kun je dan echt nar uitkijken. Ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen