donderdag 24 november 2011

Kleurrijk...?

Lieve allmaal,

...het is grijs buiten. Veel bomen zijn al helemaal kaal. Maar soms zie je van die mooie uitschieters: bomen met rode en gele blaadjes. Dan ziet het er allemaal veel mooier uit.

...binnen is het gezellig. We maken er iets gezelligs van. Buiten is het zo grijs- dus waarom zouden we geen kaarsjes aan doen?
Al snel branden in mijn kamer de kaarsjes. Rood, geel, oranje, groen, blauw... alle kleuren van de regenboog...

...en, je wilt het niet geloven, maar...plotseling breekt de zon door!
Het is heerlijk om de zon weer eens te zien. Ik wordt er gewoon vrolijk van. Alle kleuren zijn veel vrolijker en mooi helder...

Genieten jullie ook altijd van al de mooie kleuren die God ons gegeven heeft?
Ik ervaar elke kleur als een geschenk van God. Zoals de nacht er is, is het donker en is de lucht zwart, maar pinkelen de sterren aan de hemel. En overdag dan laat de zon zich weer.
Maar ik denk dat ons leven pas kleurrijk is als Jezus in ons leven is gekomen.
...het zal pas helemaal perfect kleurrijk zijn en perfect zijn als we bij Jezus zijn.

Colourful?

Colours - colours
Who likes the colours?
I! Of course!
Preferably, cheerful colours
Sunny, colourful colours
Colour, I can not live without you!
But sometimes life is not colourful ...

Still I love colours
And, I love Jesus who has made the colours!
Even though life is not always colourful.
When Jesus comes back, He will give everything
Colour.

Thank You...

Heere Jezus, komt U snel terug?
...Ik verwacht U...

De zon schijnt nog steeds.
Ik ben blij dat God mij kleur in mijn leven wil geven. Daar dank ik Hem elke dag voor.
Ik hoop dat jullie allemaal ook kleur in jullie leven hebben gekregen.

Liefs, Ine-Maartje




4 opmerkingen:

  1. I write and maintain a spiritual blog which I have titled “AccordingtotheBook” and I’d like to invite you to follow it.

    Just a thought...I wonder how many have actually thanked God for giving us eyes that see in color instead of black and white.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi!
    Thanks for you commant on my blog!
    I shall look for your blog!

    God = good. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amen, I love Jesus too. He give many things beyond color:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleurrijke blog! Mooi om te lezen en die foto is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen