vrijdag 2 december 2011

Wat is jullie favoriete winter drankje?

 Lieve allemaal,

Ik heb besloten om eens een blog te doen of "mijn en jullie favoriete winter drankje".
Nu het bijna winter is veranderd bij mij mijn smaak van een lekker sapje naar KOFFIE: Wiener Melange het liefst.
Dat is koffie met chocomelk er door heen.


Het smaakt heerlijk. Ik kik er altijd weer van op. 'S morgens als ik naar mijn stage moet neem ik het ook altijd. Ik wordt er ook nog eens wakker van!
Nog handiger is, dat wij een apperaat hebben van mijn Vaders werk. Je drukt op een knoppie en: Wiener Melange!
Je drukt op een ander knoppie en: Chocolade melk!
Geweldig vind ik dat. Echt een luxe hier hoor!
Weten jullie hoe ik het het liefst drink: met slagroom erin gespoten en speculaasjes erbij die ik er in doop!
Heerlijk. Als ik dan zit, is dat echt een heerlijk ontspannen momentje!


Nu ik zo aan het kletsen ben over mijn favoriete winter drankje, ben ik ook wel benieuwd geworden waar jullie van houden.
Ik ben heel benieuwd waar jullie van houden. Vertel het- misschien ga ik het ook wel uitproberen en wordt het ook één van mijn favoriete drankjes!


Net zoals mijn cliënt met Syndroom van Down altijd bid en dankt voor het eten:
 Heere, danke voor lekker eten, koekjes, snoepjes, koffie, dank U wel. Was lekker, nietteveel hé anders krijg ik buikpijn. Amen

Zo ben ik God vaak extra dankbaar.


Allemaal een reuze fijne dag, en wees God dankbaar voor alle kleine dingen die je krijgen mag.
Al is het alleen maar een kopkoffie of een vriendelijke glimlach.
Liefs, Ine-Maartje

13 opmerkingen:

  1. Momenteel is mijn favoriete drankje koffie uit ons dolce gusto apparaat. Ook echt een luxe, voor max. 1 keer per dag. Ik drink graag latte machiaatto caramel. Als ik ergens koffie drink, in een restaurantje of zo vind ik koffie hazelnoot ook erg lekker. En cappuchino en wiener melange blijven favoriet. lekker warme winter toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of het nu zomer of winter is mijn favoriete drankje is een blijft koffie. Maar dan wel Cappuccino.
    Drink er misschien wel te veel per dag,maar hou niet van frisdranken en sapjes, water vind ik al helemaal niet lekker,en thee is immers gekleurd water, Nee geef mijn maar een Cappuccino.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik heerlijk vindt is cappuccino met een scheutje amaretto! Heerlijk, daar kan ik echt van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Aline: Leuk! Ik drink bijna nooit in restaurantje koffie, maar je brengt me op een idee om dat een keer te doen, met mijn moeder ofzo

    @Marianne: Ik drink het ook teveel op een dag. VOoral op mijn stage. :) Maarja, geniet er van!

    @Gerda: amaretoll ken ik niet. Ben benieuwd.

    Bedankt voor jullie reactie, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Salviano:

    Obrigado pelo seu comentário no meu blog. Eu tenho procurado por muito tempo em qualquer língua que você escreveu-me. Agora estou de volta. Português, certo?
    Eu só posso Holandês e Inglês, mas eu vejo que eu posso traduzir o seu blog em Inglês, então eu também acompanhar. Bom?

    Bom dia! Deus vos abençoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Olá querida Ines, meu nome é Salviano Adão do blog; A única verdade em sua própria bíblia. O motivo do meu contato é porque gostaria de fazer uma parceria em nome de Jesus, já postei o seu blog em minha lista de blog, passa la depois para dar uma conferida, e gostaria que você também postasse o meu blog em seu blog, mas só se quiser.
    Que Deus abençoe e aguardo o seu contato.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Certo é português, eu sou de São Paulo que fica no Brasil. Ok!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ok, eu entendo. Você pode falar Inglês?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. N? Know! But I take a course in english? S.
    Have a look and see? so it is better? I played in
    translator.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eu também uso o tradutor Português quando eu escrevo para você.
    Que bom que você também use o tradutor Inglês faz.

    Você tem um blog lindo!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I'm sending you the same message in english? S case
    n? understand it.
    I would like to partner in Jesus' name, j?
    I posted your blog on my list of blog, it is
    then to take a given, and you would like?
    too? m post my blog in your blog, but s? if
    like.
    May God bless? Oe and look forward to hearing from you.
    I had to leave so n? Te said.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O yes, now I understand it.

    I would like it too, in Jesus. ;)
    Yes, you can pot my blog in your list, that would be great.

    God bless you!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ol? Ires would like to ask you a favor! that you?,
    and thus put me in my list of blogs,
    as I have done, a look at my to see
    how was your blog in my blog list, I
    to a partnership. "But it's' if you? Want."
    May God bless? Oe.

    BeantwoordenVerwijderen