maandag 26 december 2011

Kom en vier het feest...!


Lieve allemaal,'
...Het Kerstfeest is bijna helemaal voorbij. Vandaag is het 2e Kerstdag. Het was een prachtige tekst. We zijn naar de kerk geweest, naar familie, en zijn heerlijk uit geweest met z'n allen.
Ik weet dat ik eigenlijk te laat ben om jullie een "goed kerstfeest" toe te wensen, maar eingelijk ben ik dat ook weer niet.
Weten jullie waarom?
Het belangrijkste is dat Jezus in je hart is geboren. Dan zal er altijd Kerstfeest zijn!
Is Jezus al in jou hart geboren en weet je dat Hij jou Verlosser is?
Hij is op de wereld gekomen om jou zonden opzich te nemen en jou een eeuwig leven te schenken.
Ik wens jullie allemaal Gods liefde toe...dat Hij ook in jullie hart is geboren en het feest écht mee mag vieren.

Liefs, Ine-Maartje


 

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooi lied. Ik wens jou ook al het goed toe, ook al is Kerstfeest volgens de kalender voorbij! En dank je voor je knuffel, naast je video...:-)

    BeantwoordenVerwijderen