donderdag 29 december 2011

Vrede...

Ik wilde vandaag toch nog eventjes iets met jullie delen. Ik kwam dit gedichtje tegen. Ik heb het vorig jaar rond Kerst geschreven.
Sja, en nu is kerst al voorbij. Maar ik dacht: "waarom zou ik het niet plaatsen?" Ik denk dat het alle dagen van ons leven een rol moet spelen. Vrede, door een Kind die op aarde is gekomen. Vrede door de Heere Jezus. De Enige Die echte vrede kan geven in jouw en mijn hart.

Vrede
op aarde
door een Kind
Die echte vrede kan geven

Vrede?
Ja echt?
Is dat hier?
In deze wereld vol van verdriet?

Vrede
Ja echt
Die is er
Toch heel diep in mijn hart.

Vrede
is echt
iets heel bijzonders
dat echt alleen Hij kan geven

Vrede...


Heel veel liefs een fijne dag.

4 opmerkingen:

  1. Mooi gedichtje;)
    Trouwens, de derde strofe die mag je natuurlijk altijd wel opzeggen:

    Vrede
    Ja echt
    Die is er
    Toch heel diep in mijn hart.

    Alle dagen vrede, daar hoeft het geen kerst voor te zijn.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens, bij 'Instellingen' en dan 'Taal en opmaak' kun je je tijd goed zetten;) Wij leven in GMT + 1, tenzij je natuurlijk niet vanuit Nederland schrijft, maar dat lijkt me sterk.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie gedicht zeg! Ik had pas ook de tijd verkeerd staan. Het is heel gemakkelijk te veranderen. Maar kijk uit hè ... dat je niet je blog verwijderd. Hij si veel te mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je doet ook aan fotografie zie ik! Is ook leuk hoor, ik doe het ook al jaren enkel de laatste weken is het alleen maar wind en regen. Blij dat alle feestdagen weer achter de rug zijn of maakt het je niet uit? Ik vind het zalig nu alles weer normaal is. Ik zal mijn fotolog adres achter laten onder de link.

    BeantwoordenVerwijderen