woensdag 28 december 2011

Naar zee...

Lieve allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat het goed gaat.
...Ik dacht, eens een blogje waar ik op dit moment enorm naar verlang/ naar uitzie: naar de ZEE.
Lekker uitwaaien aan het strand. Dikke jas aan, muts op, handschoenen aan, laarzen...en hup - een lange strandwandeling.



Het lijkt me gewoon heerlijk om eventjes écht uit te waaien op een echt strand met echte zee. Het geluid van de wind, van de golven.


    ..Ik denk, als mijn OV-chipkaart het nou goed doet, dat ik gewoon eens lekker een dagje ga uitwaaien aan zee.
Ondertussen hoop ik dat er dan wel wat winkels of restaurantjes open zijn, zodat ik wat eten of warme chocolade melk kan halen.


Ik heb al weer een hele poos de zee niet gezien. Jullie?
En weetje wat ik nou het fijne er aan vind...dat het er rond deze tijd niet stikt van toeristen...maar het heerlijk rustig is en je alle ruimte voor jezelf hebt

       ...En als ik de ruimte dan toch heb, kun je ook gewoon hardop met God praten, zingen, spingen... en wat je allemaal nog meer niet kan doen.

Ik heb even  erg behoefte aan een ruime plek waar niet veel mensen zijn. Gewoon eventjes alleen met God en de natuur.

Hebben jullie dat ook wel eens?

Sommige mensen denken: "hoe kom je op het idee?" Maarja...wacht maar tot jezelf met zoiets in je hoofd komt. Dan ben je niet meer te stoppen en sta je misschien ook wel te springen om naar het strand te gaan.


Als ik geweest ben, dan...zien jullie er wel een blogje over verschijnen. Goed?
Liefs, Ine-Maartje

2 opmerkingen:

  1. De zee is de plek om oude herinneringen op te halen en/of te vergeten en nieuwe herinneringen op te doen.
    Het is echt heerlijk om die golven op en neer te zien gaan. Golfbewegingen. Stilte en wind. Opwaaiend zand. En helemaal niemand daar, behalve jij.
    Neem de tijd om na te denken, te voelen dat je leeft. Kom tot jezelf, en neem daarna een lekkere kop warme chocolademelk met slagroom bij het strandpaviljoentje.
    Ik zeg doen. Maar kennelijk doet je OV-Chipkaart het nog niet optimaal. Dat is dan wel balen. Naja, hopelijk komt dat snel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Echt dankjewel voor je leuke reactie!
    Ik ga het denk ik wel doen, doe gewoon het dichtsbijzijnde strand, waar ik alleen maar in de trein moet, en verder niet met de bus.
    Mijn OV-chipkaart heb ik net weer nieuw, maar weet niet zeker of die het doet, in de vakantie...? Anders wordt het een beetje duur, maar mischien moet ik er wel gewoon een x mijn geld voor over hebben, :-)

    Het komt vast goed!

    Leuk om een leeftijdgenootje te hebben die mijn blog leest.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen