donderdag 20 oktober 2011

Nieuw kracht...

Lieve mensen,

Hier ben ik eindelijk weer! Het heeft een tijd geduurd, omdat ik enorm druk was. Wie is dat niet, tegenwoordig?

Er is de afgelopen week heel erg veel gebeurt.
Voordat ik Dinsdag naar mijn stage ging kreeg ik een briefje mee van mijn moeder. Daar stond deze tekst op:

Maar die de Heere verwachten,
zullen de kracht
vernieuwen.

Jesaja 40:31a

...God alleen geeft hoop...

Ik wist niet dat precies die dag- ik onderuit zou gaan. Een flauwte zou krijgen, met een hyperventialtie er bovenop.
Ik was heel angstig. De ambulance is ook nog geweest, omdat het niet stopte.
Gelukkig hebben ze me er doorheen geholpen. Ik was niet alleen. God was bij mij, en zoveel mensen om me heen die me hielpen.

Nu... ik die tekst nog eens lees, is dat een enorme les voor me, nu ik zo weer voor het eerst na het gebeuren dinsdag, weer ga werken.

Laat mijn hoop op U zijn, Heere.
Laat mij U verwachten, en vernieuw mijn krachten- want ik ben zo zwak.
Maar, op U vertrouw ik. U bent altijd mijn Redder in nood.
Amen


Deze tekst wil ik jullie vandaag en voor de rest van jullie leven meegeven. Draag die in je hart, want alleen de Heere Jezus kan jouw kracht vernieuwen.

Wie in Hem gelooft zal nooit beschaamd uit komen!



Veel liefs, Ine-Maartje


3 opmerkingen:

  1. Hyperventilatie is zoiets benauwends. Maar die tekst is heel mooi. Dank je wel:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK KRIJGT HET OOK MET ME ASTMA..BEN BLIJ VOOR JE DAT JE HERSELT BENT..JE WORDT AL GEMIST..STERKTE SORAYA

    BeantwoordenVerwijderen