donderdag 13 oktober 2011

Geniet van deze dag...

Hallo allemaal,

Wat is het toch weer een heerlijke onstuimige dag! Ik ben net op tijd uit bed gerold, en heb net wat gegeten. Mijn maag is weer gevuld, en ik kan al bijna weer op de bus stappen naar mijn stage.
Omdat ik gisteren een late dienst heb, ben ik verdraaid en verdraaid moe!
Maar, op een dag, raak ik er vast aan gewend! (hoop ik)

Ik vind het weer wel heel erg wennen. De regen, de wind, andere kleren, lekker warm aankleden.
Maar het heeft ook wat bijzonders. Zo sterk als de wind is, zo onstuimig dat het weer kan zijn: eigenlijk zijn de jaargetijden heel erg wonderlijk en bijzonder!
God zorgt er tenslotte door dat er regen valt, dat alles nog blijft groeien, en de grond niet uitdroogd in ons koude landje. Dat is een heel verschil met andere landen, in deze wereld, zoals de droogte + honger in sommige delen van Afrika.



Dus, ik zou zeggen: laten we God dankbaar zijn over dit weer!
Dat moest ik even kwijt, omdat ik toch even een babbeltje wilde plaatsen vanmorgen...
Allemaal een goede dag toegewenst, met de nabijheid van de Heere Jezus.

Be blessed,

Ine-Maartje

2 opmerkingen:

  1. HI INE..BEDANKT VOOR DELEN....JIJ OOK EEN FIJNE DAG TOEGEWENST...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijne stagedag! Wat voor soort stage heb je en hoe ervaar je dat?

    Roos

    BeantwoordenVerwijderen