zaterdag 8 oktober 2011

Laat ik eens beginnen...

Lieve allemaal,

Ik start nu, met het uitvinden van Blogspot.com! Ik wordt meteen in het diepe gegooid... met al die instellingen en dingen die je kan veranderen zodat je blog er geweldig uit gaat zien. Met al die instellingen, ik weet me er geen raad mee, maar tot nu toe, is het aardigjes gelukt, en ben ik er dan ook enorm gelukkig mee!

Dus ben ik HAPPY dat het me is gelukt, maar er valt nog een berg dingen te leren. Maar, al doende leert men, is het niet?
Ik ga voor vandaag weer stoppen, en gezellig bij de openhaard zitten, het is tenslotte herfst!
Heerlijk gezellig en knus, met een tekenblok. Wat zal ik eens gaan tekenen? Iemand wat tips?
Tot snel!
Ine-Maartje

3 opmerkingen:

  1. Welcome to the blogging world! I'm so glad to discover you blog through your sweet comment on mine! =)

    Blessings,
    ~Kellie~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HI INE WELKOM OP BLOG VILLAGE...JE LEERT BEETJE BIJ BEETJE OVER DE INSTELLINGEN..JE BLOG ZIET AL GEWELDIG...EN BLIJF GEWOON SCHRIJVEN HET DUURT EVEN VOORDAT HET BEGINT TE DRAAIEN..BEZOEK MENSEN OP HUN BLOG DAT ZE JE LEREN KENNEN..VEEL SUCCESS..GOD ZEGEN...SORAYA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Kellie, thankyou!

    @Soraya, dankjewel. Ik leer het beetje bij beetje. Het is tot nu toe erg leuk!

    Be blessed,

    Ine

    BeantwoordenVerwijderen