woensdag 12 oktober 2011

Niet alleen

Lieve mensen,

Soms zijn er dagen, waarop je je alleen  voelt. Dat is bij mij nu ook het geval. Dagen waarop het lijkt alsof iedereen je verlaten heeft, en er niemand meer is die echt om je geeft.
Die dagen zijn de vreselijkste dagen in mijn leven. Als ik me alleen voel. Maar God, Hij maakt die dagen, tot de mooiste dagen van mijn leven, doordat Hij laat zien, dat ik er niet alleen voor sta, maar Hij met me mee gaat, op de weg die ik zal gaan.


...Wees stil, en weet dat Ik God ben...


Stil zit ik hier…
De wind waait om me heen

Stil zit ik hier…
Niemand die mij ziet

Stil zit ik hier…
Eventjes helemaal alleen

Stil zit ik hier…
Toch is er Één Iemand

Iemand die mij ziet…
…en mij nooit in de steek laat

Stil zit ik hier…
....Maar niet alleen.

God laat mij en jouw niet alleen. Ik hoop dat jullie er op een dag allemaal achter komen, (en ik hoop snel) wat een grote Liefde de Heere Jezus is.
Zonder Hem, was voor mij alles een schaduw, dan zou alles zwart zijn, en geen doel hebben.
Maar, Hij is er, en Hij gaat nooit meer weg.

Veel liefs,         
Ine-Maartje


1 opmerking:

  1. Wat een mooi getuigenis. Ik ben blij dat het zo is: God laat ons nooit alleen en dat maakt ons minder eenzaam op tijden dat we het moeilijk hebben.

    BeantwoordenVerwijderen