vrijdag 21 oktober 2011

Hallo lieve allemaal,

Ik heb gisteren weer heerlijk op mijn stage gewerkt, zonder enige hyperventilatie! Wat ben ik daar blij om!
Vandaag ben ik weer begonnen met mijn bij-baantje. Ik heb al lang een 0-uren contract bij de Thuiszorg. Nu had ik een keer een dagje vrij dus ik dacht: even proberen of ze wat werk hebben. En ja hoor! Zoveel werk, zodat ik het bijna niet volhield.
Ik het echt gewoon 7 uur gewerkt vandaag!

Moe maar voldaan, ben ik!

Een colaa-tje ging er dus wel in!  

















Nu heerlijk op de bank mijn blogje tikken + mijn Bijbel doorbladeren.
Achterin mijn Bijbel kwam ik een prachtige tekst tegen, die ik graag met jullie wil delen!


Ik hef mijn ogen op naar de bergen,
vanwaar zal mijn hulp komen?


Mijn hulp is van de Heere
die de hemel en de aarde gemaakt heeft.

Deze tekst wilde ik voor vandaag aan jullie meegeven. Ik hoop dat jullie er wat aan  hebben deze tijd, of als jullie deze blog een keer tegenkomen.



Ik  ga gezellig bij de openhaard koffie drinken met de familie.
...Een heel fijn weekend toegewenst allemaal...

Liefs, Ine-Maartje



2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je na een dag hard werken ook nog tijd voor je bijbel vind.
    De tekst spreekt mij aan.
    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik die colafles zie krijg ik zo'n dorst!

    BeantwoordenVerwijderen