maandag 10 oktober 2011

God's Liefde...

Lieve allemaal,

Daar ben ik weer! Ik had een idee! Elke dag (als ik de tijd heb, natuurlijk) zet ik een tekst op mijn Blogje die me aanspreekt, en die ik graag met jullie samen wil delen. Met jullie allemaal!

Vandaag kreeg ik echt een bemoedigende tekst via mijn mail-box binnen.

Want ik ben verzekerd dat noch hoogte, noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onzen Heere.
                                                                                                                                        (Romeinen 8:39)


Is dat niet om blij van te worden voor ons allemaal?
NIETS, helemaal niets kan ons scheiden van Zijn grote liefde. De liefde van onze Heere Jezus Christus.

Zijn liefde is veel groter, dan enig andere liefde hier beneden op de aarde.

Er zijn veel dingen moeilijk in mijn leven. Veel dingen, waar ik niet meer tegenop kan.
Of de dingen waar ik tegenop zie, waar ik bang voor ben, dat ik ze niet kan.
Maar, omdat God er is, kan ik toch leven, en hoef ik niet bang te zijn.
Het is heel wonderlijk om te weten dat ik altijd Iemand heb, die met me mee gaat, met me mee denkt, me troost, en me nooit alleen laat!
Door Hem krijg ik weer hoop. Een vriend heeft mij verlaten, maar, Hij laat mij nooit alleen. Hij houd mij vast.


Lieve mensen, geloof me, en geloof Hem: er is geen grotere Liefde, dan Hij alleen.

Ik wens jullie allemaal Zijn liefde toe.

Liefs                                                     Ine-Maartje




2 opmerkingen:

  1. amen..dat is zo...gods love never fail...fijne avond ine...god zegen...shalom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee! En wat een mooie bijbeltekst is dat.

    BeantwoordenVerwijderen